جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 بهمن 1393     
بزرگراه محمد علی جناح آماده میزبانی از راهپیمایان 22 بهمن می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،قائم مقام شهردار منطقه 5 گفت:‌بزرگراه شهید محمد علی جناح با تمهیدات پیش بینی شده توسط شهرداری برای برگزاری جشن ملی و حضور راهپیمایان 22 بهمن آماده می‌شود.

رضا مرادی قائم مقام شهردار منطقه 5 با اشاره در خصوص آماده‌سازی بزرگراه محمد علی جناح و به کارگیری تمهیدات ویژه در راستای برگزاری با شکوه مراسم یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: میدان صادقیه و بزرگراه محمد علی جناح از جمله مسیرهای راهپیمایی است که به لحاظ واقع شدن این محدوده در منطقه 5 عملیات آماده‌سازی مسیر، جهت برگزاری با شکوه راهپیمایی در حال انجام است.

وی همچنین استقرار غرفه‌های فرهنگی،‌آموزشی،‌ورزشی و غیر در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت:‌این ایستگاه‌ها شامل آموزش‌های شهروندی،‌ سلامت، مسابقات مختلف فرهنگی هنری، نقاشی کودکان، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی (دارت‌)، عرضه محصولات فرهنگی و ...است که تمام این ایستگاه‌ها با مضامین انقلاب اسلامی بر پا می‌شود.

مرادی تصریح کرد: نور افشانی، آذین‌ بندی معابر، تبلیغات محیطی شهر، نصب پرچم‌‌های سه‌ رنگ جمهوری اسلامی ایران به صورت گسترده بخشی از این برنامه‌‌ها است.

وی همچنین از تمهیدات پیش‌بینی شده جهت استقرار چادرهای هلال احمر، اورژانس،‌نیروهای آتش نشانی و غیره جهت ارائه خدمات به راهپیمایان بر شمرد.

قائم مقام شهردار منطقه 5 در پایان از برپایی غرفه آسمان آبی، زمین پاک گفت:‌در این غرفه با ارائه برنامه‌های آموزشی از شهروندان به مشارکت در اجرای طرح دعوت می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: