جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 بهمن 1393     
افزایش ایمنی و آسایش با ساخت پناهگاه دوچرخه در نیوجرسی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، نصب اولین سری از پناهگاه های دوچرخه در ایستگاه Bay Street در شهر مونتکلیر نیوجرسی با فضای داخلی جدید توسط Duo-Gard Industries پاسخ گوی نیاز امروز دوچرخه سواران و دوچرخه های آنان خواهد بود.

پناهگاه دوچرخه ایمن کاملا محصور شده ساختاری امن را در فضای پارکینگ قبلی بی استفاده اما قابل دسترس این ایستگاه فراهم می آورد.

این پناهگاه دوچرخه که سه ماه قبل افتتاح شد در این منطقه با استقبال خوبی مواجه شد و بسیاری از مسافران قطار پارکینگی با قیمت مناسب یافتند. این پناهگاه در هر زمانی برای 24 دوچرخه فضا دارد و تا کنون حدود نیمی از آن ها فروخته شده است.

این ایستگاه قبلا دارای پارکینگ دوچرخه سر باز و قابل مشاهده بود و دوچرخه سواران نمی توانستند به آن اطمینان کنند. اکنون دوچرخه سواران می توانند دوچرخه های بهتر و راحت تری را خریداری کرده و این حمل و نقل جایگزین را جذاب تر کنند.

این پناهگاه دوچرخه دارای ورودی کارتی، دوربین های امنیتی 24 ساعته، دیوارهای اکریلیک 3.8 اینچی و 18 قفل برای استفاده شخصی است.

معاون مدیر اجرایی Duo-Gard، Michael Arvidson گفت: "امروزه ایمنی دوچرخه ها و امنیت دوچرخه سواران و دسترسی به فضای پارک اصلی ترین نگرانی است. پناهگاه دوچرخه جدید ما هر سه این موارد را پوشش می دهد. اکنون می توانیم هر فضای بی استفاده ای مخصوصا در ایستگاه های مترو و اتوبوس را به مکانی ارزشمند و جذاب برای مسافران تبدیل کنیم."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: