جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 بهمن 1393     
3200تاکسی سمند جایگزین پیکان شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل مدیریت و نظارت سازمان تاکسیرانی گفت: 3200 سمند مدل 93 در سال جاری جایگزین پیکان شد و همچنان به دنبال به کارگیری خودروهای مدرن درناوگان تاکسیرانی هستیم.

میثم مظفر با بیان این مطلب افزود: طبق توافقی که میان سازمان تاکسیرانی با گروه خودروسازی سایپا صورت گرفت، خواهیم توانست از محصولات و خودروهای با کیفیت و مدرن در امر نوسازی ناوگان استفاده کنیم.

وی درادامه در خصوص آیین نامه جدید انضباطی تاکسیرانان که در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است، تصریح کرد: این آیین نامه جدید بر مبنای اختصاص نمره منفی و پرداخت بهای خسارت شهر در روزهای آتی اجرایی می شود. به طوری که هر تخلف تاکسیرانان دارای یک کد و نمره منفی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: این اعمال قانون توسط واحدهای کنترل میدانی ما در سطح شهر از طریق دستگاه های هند هیل(hand hail) و اتصال آن به کارنامه هوشمند و ثبت تخلفات آنلاین انجام می شود.

مظفر ادامه داد: آیین نامه جدید انضباطی تاکسیرانان، نظام جدیدی است که آیتم های متعددی از نظافت خودرو گرفته تا عدم برچسب نرخ ، عدم معاینه فنی و سایر مواردی که تک تک آن ها در آیین نامه جدید انضباطی پیش بینی شده، را شامل می شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن نمره مثبت در آیین نامه ئجدید انضباطی تاکسیرانان اظهار کرد: نمرات مثبت در کارنامه رانندگان موجب از میان بردن امتیازات منفی می شود و این افراد می توانند در اولویت خدمات رفاهی طرح بشارت سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: