جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 بهمن 1393     
افزایش 20 درصدی نرخ طرح ترافیک خبرنگاران و جانبازان

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : به زودی نتابج بررسی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 اعلام می شود. 

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : سهمیه رسانه ها اعم از خبرنگاران و روزنامه و سایت های خبری نیز به زودی به مدیران این مجموعه ها اعلام می شود .

وی با اشاره به تصویب افزایش نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 94 تصریح کرد : افزایش تعرفه طرح ترافیک در سال آینده برای چند گروه 20 درصد و برخی گروهها 30 درصد خواهد بود.

وی اظهار داشت : جانبازان ، خبرنگاران و خودروهای امدادی در سال آینده 20 درصد نرخ طرح ورود به محدوده طرح ترافیک آنها افزایش خواهد یافت و برای سایر گروهها نیز 30 درصد افزایش در تعرفه طرح ترافیک را خواهیم داشت.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد : با اعلام اسامی و انتخاب روزهای مورد نیاز طرح از سوی واجدین شرایط و پرداخت هزینه اینترنتی آنها ، متقاضیان می توانند با پیرینت مدارک به دفاتر خدمات الکترونیکی مراجعه و مدارک را برابر اصل نموده و  جای برچسب آرم طرح ترافیک ، کارت شهروندی دریافت کنند. .

قنبرنژاد همچنین در خصوص نحوه اختصاص آرم طرح ترافیک سهمیه بگیران گفت : کلیه سهمیه بگیران من جمله خبرنگاران در سال 94 نیز همانند سنوات گذشته آرم طرح ترافیک را دریافت خواهند کرداما برای افرادی که در حرفه خبرنگاری فعالیت دارند قطعا حمایت ها و مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: