جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 بهمن 1393     
شبکه ملی فرهنگ راه‌اندازی ‌می‌شود

فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی شبکه ملی فرهنگ در آینده نزدیک خبر داد.

علی جنتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان سمنان در حاشیه دوسالانه کتاب سمنان، ضمن تبریک هفتمین روز از ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شبکه ملی فرهنگ در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با شبکه ملی فرهنگ، شبکه ملی اطلاعات نیز راه‌اندازی می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدواریم تا با استفاده از نیروها و ظرفیت‌های بومی، اینترنت داخلی نیز راه‌اندازی شود.

جنتی اظهار کرد: شبکه ملی فرهنگ با استفاده از اینترنت و متخصصان داخلی در دسترس تمامی مردم حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور قرار می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف دست‌ یافته‌ایم وعرصه فرهنگی یکی از این عرصه‌هاست.

وی بیان کرد: شبکه ملی فرهنگ با هدف نشان دادن فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی و فرهنگ‌سازی در جامعه راه‌اندازی خواهد شد.

جنتی همچنین گفت: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی نیز در مقابل فرهنگ غنی ایران سر تعظیم فرود می‌آورند؛ پس ما باید فرهنگ و تمدن درخشان خود را بیشتر از گذشته به دنیا معرفی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: باید کاروان فرهنگی که از گذشته‌های دور به دست ما رسیده است، را پرورش دهیم و به نسل‌های آینده برسانیم تا در عرصه فرهنگی هر روز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

وی افزود: هنر و رشته‌های هنری در قرن‌های اخیر در کشور ما توسعه بسیار خوبی داشته و باعث پیش‌بردهای فرهنگی بسیار مؤثری شده است.

جنتی خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزار رسانه به خصوص شبکه ملی فرهنگ که  قرار است راه‌اندازی شود، می‌توانیم کمک شایانی به توسعه فرهنگ در جامعه کنیم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: