جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 بهمن 1393     
سرمایه گذاری آمریکا بر اتوبوس های بدون آلایندگی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل فدرال (FTA) 10 پروژه را انتخاب کرده است که بودجه ای 55 میلیون دلاری دریافت خواهند کرد تا به تامین نسل جدیدی از اتوبوس های حمل و نقل پیشرفته و غیر آلاینده در جاده های کشور کمک کنند.

این بودجه از برنامه توسعه خودروهای کم و یا بدون آلایندگی FTA (LoNo) تامین می شود. مشاور ارشد FTA، Carolyn Flowers اظهار داشت: "با ادامه رشد جمعیت و نیاز به حمل و نقل در کشور باید بر تکنولوژی های پیشرفته ای تمرکز کنیم که به موسسات حمل و نقل کمک می کنند ناوگان اتوبوس های خود را توسعه داده و نسل جدیدی از اتوبوس های کم مصرف را وارد شهرها کنند. این اختصاص بودجه به ایجاد فرصت های شغلی جدید و حمایت از صنعت رو به رشد تولید کنندگان بومی کمک می کند که در حال ساخت تکنولوژی های پیشرفته برای حمل و نقل عمومی هستند."

برنامه LoNo بر عرضه پاک ترین و کم مصرف ترین اتوبوس های حمل و نقل ساخت آمریکا تمرکز دارد که به منظور کاهش آلایندگی کربن و دیگر آلاینده ها طراحی شده اند. کمک های مالی برنامه LoNo به موسسات حمل و نقل کمک خواهد کرد تعداد بیش تری از این اتوبوس ها را در ناوگان خود عرضه کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: