جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 بهمن 1393     
برگزاری جشنواره‌های مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر در منطقه 7

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در این منطقه خبر داد.

محمد حیدری، مدیر ورزش شهرداری منطقه 7 با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی در دهه فجر اظهار کرد: اداره تربیت بدنی این منطقه به منظور توسعه و ترویج ورزش در بین خانواده‌ها و هم چنین به مناسبت سی و شیشمین بهار انقلاب جشنواره  ورزشی ویژه شهروندان با هدف ایجاد روحیه، نشاط و شادابی در بین شهروندان و دانش آموزان برگزار می‌کند.

وی در ادامه گفت:در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ارائه الگوهای سالم تفریحی ایستگاه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پیاده روی، ورزش‌های همگانی و ... پنج شنبه و جمعه در سطح 5 بوستان نظیر: جوانان، توکلی، آوینی، اندیشه و باغ موزه برگزار خواهد شد.

حیدری، برگزاری به چنین مسابقات ورزشی را امری مهم در تشویق شهروندان به ورزش دانست و گفت: با توجه به ایام مبارک دهه فجر مسابقات بسکتبال جام فجر از تاریخ 17 الی 24 بهمن ماه در سالن مجموعه ورزش ساعی با حضور بیش از 30 تیم در چهار رده سنی نو نهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شو.

وی در پایان گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه 7 در مسیر راهپیمایی یوم الله در دهه فجر، برپایی غرفه‌های ورزشی ویژه آقایان و بانوان اعم از شطرنج، دارت، پینگ پنگ و... از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت گرامیداشت این روز در مسیر راهپیمایی برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: