جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 ارديبهشت 1393     
شهردار تهران با همسران جانبازان اعصاب و روان دیدار کرد

به گزارش شهرداری نیوز، دکتر محمد باقر قالیباف به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با تعدادی از همسران جانبازان اعصاب و روان دیدار و گفت و گو کرد.

در جریان این بازدید 4 ساعته تعداد 25 نفر از همسران جانبازان اعصاب و روان در دیدارهایی جداگانه با شهردار تهران، به طرح مسایل و مشکلات خود پرداختند؛ دکتر قالیباف نیز در این دیدار ها پس از شنیدن مسایل مطرح شده از سوی همسران جانبازان، دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.

شهردار تهران پس از پایان این دیدار 4 ساعته طی سخنانی کوتاه در جمع همسران جانبازان اعصاب و روان، گفت: خداوند را شاکرم که امروز توفیق دیدار با تعدادی از همسران جانبازن را پیدا کردم؛ مطمئن باشید هر کاری که از دست من برای خانواده خودم بر می آید، موظف هستم برای شما هم انجام دهم و حتما مسایل شما را دنبال می کنیم.

وی افزود: ما شما را مجاهدان واقعی می دانیم که ایستاده اید و از مردان مردی که روزی ایستادند و جنگیدند اما امروز این مشکلات برای آن ها ایجاد شده است، پرستاری می کنید.

دکتر قالیباف در پایان گفت: ما امروز زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شما هستیم و اگر مسئولیتی داریم، به برکت همسران شما است؛ من نیز یک بچه رزمنده هستیم و شما نیز در شهر تهران هستید. از این رو مکلفم هر خدمتی که از دستم برمی آید برای شما انجام دهم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: