جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
شهردار لندن اولین بزرگراه دوچرخه اروپا را تایید کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بزرگ ترین مسیر اختصاصی ایمن دوچرخه در اروپا توسط شهردار لندن تایید شد.

این طرح تضمین می کند که دوچرخه سواران سفری ایمن را از شرق به غرب این شهر داشته باشند. یک مسیر شمال به جنوب نیز در این طرح در نظر گرفته شده است که اقدامی مهم برای شهروندان لندن خواهد بود.

یک مسیر دوچرخه مجزا، راهی محافظت شده است که جدا از جاده های اصلی است اما در کنار آن ها قرار دارد و فضایی امن بین خیابان و این مسیر وجود دارد. این مسیر مانع از تصادف رانندگان و دوچرخه سواران شده و به آن ها اجازه می دهد بدون ترسی از جایی به جای دیگر بروند.

عضو هیئت مدیره حمل و نقل London in Dezeen، پیتر هیندی گفت: "در حال حاضر دوچرخه سواری یکی از گزینه های اصلی رفت و آمد در لندن است و روزانه بیش از 170 هزار جابه جایی دوچرخه در لندن مرکزی وجود دارد. چنین پروژه هایی به ایمن تر شدن و استقبال بیش تر مشتریان از  دوچرخه سواری کمک خواهند کرد."

این پروژه حدود یک بیلیون یورو هزینه خواهد داشت و در مسیری به طول 28 کیلومتر ساخته خواهد شد. این پروژه یکی از اقدامات شهرداری لندن برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا است. از دیگر اقدامات این سازمان می توان به محدودیت ورود خودروها به برخی مناطق و دریافت هزینه برای آزادسازی این امر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: