جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، کتاب و عکس انقلاب در تهران قدیم

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 گفت: نمایشگاه‌های فرهنگی، کتاب و عکس انقلاب اسلامی و مسابقه‌های فرهنگی، هنری و خاطره‌نویسی همزمان با دهه فجر در منطقه 12 برگزار می‌شود.

 سیف‌الله جلالی‌فر مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی دهه فجر در منطقه 12 اظهار کرد: همزمان با دهه فجر نمایشگاه‌های فرهنگی، کتاب و عکس انقلاب، هنری و ورزشی در محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دست اجرا است. 

جلالی‌فر تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، خاطره‌نویسی و مقاله نویسی با محورهای انقلاب اسلامی در محلات 13گانه منطقه 12 از ویژه برنامه‌های دهه فجر است.

وی در پایان گفت: برپایی ایستگاه‌های گردشگری، فرهنگی، صلواتی در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، خاطره‌نویسی و مقاله‌نویسی با اهدای جوایزی به رسم یادبود در 22 بهمن ماه سال 93 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: