جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
نامه رهبری در دستان جوانان‎آلمانی/تصاویر

فارس، توزیع نامه رهبر انقلاب اسلامی در شهر برمن چندی است که واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. پایگاهی متعلق به جامعه مسلمانان آلمان در این مورد مطلبی را منتشر کرده است به این مضمون:

«نامه‌ای که رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای که خدا او را حفظ کند برای تمامی جوانان اروپا و شمال آمریکا نوشته است کلمات خاصی دارد که قلب ما را با عشق به لرزه در می آورد و باعث می شود تفکر ما همچنان در مسیر حقیقت جریان داشته باشد».

 


«سخنان وی که متاسفانه رسانه‌ها کمتر به آن توجه داشتند، برای هر مسلمان و هر غیر مسلمانی نقش هدایتگر دارد و به دلیل کلمات عمیقی که در آن به کار برده شده، جوانان بیشتری هم می‌توانند تا حد امکان به این نامه دسترسی داشته باشند. این بخشی از متنی است که تعدادی از زنان مسلمان در آلمان درباره نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی منتشر کرده‌اند».

در ادامه این مطلب آمده است که این افراد با انتشار فراخوانی در شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» از مردم شهر برمن خواستند تا به خیابان‌ها بیایند و به این وسیله این پیام را تا حد امکان در میان مردم توزیع کنند.

از این رو این افراد پس از نمازظهر، 100 نسخه کپی از پیام مقام معظم رهبری آماده کردند.سپس بعدازظهر به 4 گروه 2 نفری تقسیم و در تمام شهر برمن پراکنده شدند تا نامه را به دست مردم برسانند. این اقدام نتیجه‌ای فوق العاده داشت.

 


در این پایگاه خبری به نقل از این افراد آمده است: «مردم با صبر و حوصله با ما حرف می‌زدند و درباره نامه سوالاتی مطرح می‌کردند و از این ناراحت می‌شدند که آدم‌هایی وجود دارند که فکر می‌کنند مسلمانان انسان‌های بدی هستند.» در صحبت‌ها معمولا این جملات شنیده می‌شد:


«من می دانم که اسلام واقعی چیست. این نامه را به افرادی بدهید که اسلام را به وسیله رسانه‌ها شناخته‌اند.»

یا اینکه:

«من می‌دانم که اسلام به وسیله رسانه‌ها غلط معرفی می‌شود شما بد نیستید شما آنطور که رسانه‌ها معرفی می‌کنند، نیستید.»


در بخش دیگری از مطالبی که در این سایت به نقل از این 8 زن مسلمان منتشر شده آمده است: «ما در نهایت می‌توانیم بگوییم که بهترین قسمت کار ما که برای خدا آن را انجام دادیم این بود که محبت بسیاری از مردم را به سمت (اسلام) جلب کنیم. هیچ‌چیز بهتر از صلح، احساس امنیت و احترام و پذیرفته شدن نیست.»




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: