جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
پیشرفت عملیات اجرایی تعریض پل ستارخان به مرز 75 درصد رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،متعاقب اتمام عملیات نصب تیرهای فلزی موردنیاز برای تعریض عرشه پل ستارخان، پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه به مرز 75 درصد رسید.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبر افزود: تعریض پل ستارخان وارد مرحله اجرای بخش فلزی الحاقی عرشه شده و به موازات آن، اقدامات تکمیلی شامل جدولکاری، نصب قطعات بتنی نما و تعویض نئوپرن های پل میانی(پل قدیم ستارخان) ادامه دارد.

مهندس محمد حسن وساق با بیان آنکه مجموعه اقدامات باقی مانده تا مرحله اجرای روکش آسفالت همچنان نیازمند اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله در محل تقاطع با خیابان ستارخان است، ابراز امیدواری کرد پروژه تعریض پل ستارخان تا اواسط اسفند ماه سال جاری آماده اجرای روکش آسفالت شود.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زمان محدودیت های ترافیکی این پروژه در بزرگراه شیخ فضل الله  را در فاصله ساعات 23 تا 5 بامداد اعلام کرد و از شهروندان تهرانی خواست با انتخاب مسیرهای جایگزین ترافیکی، در انجام هرچه سریعتر پروژه مشارکت کنند.

گفتنی است با اجرای پروژه تعریض درجای پل ستارخان، عرض 8 متری هریک از مسیرهای این پل سواره رو به 11 متر افزایش می یابد و در نتیجه شرایط برخورداری از 3 خط عبوری در هر باند فراهم خواهد شد. مقاوم سازی و کنترل آلاینده های از طریق نصب دیوارهای جاذب صوت از دیگر ویژگی های این پروژه راهگشا است که اقدامات لازم در این زمینه به موازات پیشرفت عملیات اجرایی ادامه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: