جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
دلیل حضورسردارسلیمانی درلبنان

فارس: روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، حضور سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیتی ملی مجلس شورای اسلامی در بیروت برای مراسم سخنرانی دبیر کل حزب‌الله در خصوص عملیات قنیطره و شبعا را نشانه حمایت ایران از حزب‌الله دانست.

این روزنامه به نقل از منابعی که هویت آنان را فاش نکرد نوشت: سفر ایرانی‌ها (در هفته گذشته) به بیروت از جمله بروجردی و سلیمانی، برای این بود که دست حزب‌الله را پس از عملیات شبعا بفشارند.

این منابع افزودند: حضور ایرانی‌ها برای اعلام حمایت مطلق از حزب‌الله در همه سطوح و حوزه‌ها و برای پاسخ به شایعاتی بود که از فشار داخلی در ایران حکایت می‌کرد مبنی بر کاهش یافتن حمایت (تهران) از حزب‌الله.

هفته گذشته بروجردی برای شرکت در مراسم یادبود شهید «جهاد عماد مغنیه» که در قنیطره در جنوب سوریه شهید شد به بیروت رفت تا در مراسم سخنرانی سید حسن نصرالله نیز حضور یابد. او در دیدارهایش تأکید کرد که ایران در کنار مقاومت است.

شبکه المیادین نیز پنجشنبه شب گذشته اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی 48 ساعت پس از عملیات ترور اسرائیل در قنیطره، به بیروت رفت و با سید حسن نصرالله دیدار کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: