جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
تجلی شعار " من انقلابی ام " در منطقه 2

به گزارش مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت سی و ششمین سالگرد فجر انقلاب ایران ، بیش از 12 عنوان برنامه در سطح نواحی نه گانه منطقه 2 اجرا میشود .

شهرداری منطقه دو ،  " زارع "معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 با اعلام این خبر افزود : دهه فجر به عنوان فرصتی بزرگ برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و امام راحل (ره ) و ادای احترام به خون شهدای انقلاب است که میتواند به عنوان سر مشق و الگوی حیات اجتماعی و سیاسی نسل حاضر و آینده باشد .

ذبیح اله زارع با اشاره به عناوین مختلف بر نامه های تدوین شده ، با شعار " من انقلابی ام " اظهار داشت : دهه فجر امسال با برنامه ریزی و اجرای بر نامه های مختلف در سرای محلات میباشد .

زارع در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از 12 عنوان برنامه در سطح سرای محلات و منطقه خاطر نشان کرد : تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره ) و شهدای انقلاب با حضور مدیران شهری و شهروندان مشتاق در حرم مطهر حضرت امام خمینی ، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثار گران ، برگزاری شب شعر و خاطره گویی با موضوع انقلاب اسلامی در سرای محلات ، برگزاری جشن فجر انقلاب در مساجد و مدارس ، بر پایی نمایشگاه عکس در بیش از 20 سرای محله سطح منطقه ، بر پایی نمایشگاه کتاب و برگزاری تورهای متعدد و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و موزه عبرت برای شهروندان از عناوین مهم برنامه های این دهه مبارک  است .

 وی همچنین افزود : برنامه ریزی منسجم در خصوص حضور شورانگیز شهروندان منطقه در راهپیمایی روز 22بهمن تدوین گردیده است که از جمله میتوان به تامین سرویس ایاب و ذهاب و اطلاع رسانی در سرای محلات اشاره کرد .

زارع با اشاره به اهمیت حرکت عظیم ملت ایران در روز 22 بهمن ماه هر سال اذعان داشت : حضور میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلی ایمان مردم به انقلاب  و پایبندی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 در پایان افزود : بنا بر برنامه پیش بینی شده و بر پایی غرفه های متعدد توسط شهرداری تهران  منطقه 2 با ایجاد  25 غرفه با عناوین اجتماعی و فرهنگی بمنظور خدمت رسانی به شهروندان آمادگی خود را اعلام مینماید




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: