جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 بهمن 1393     
متاسفانه آلودگی هوای تهران عادی شده است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص مبحث آلودگی هوا گفت : بنده مدت 7 سال به عنوان نماینده و 30 سال در حوزه ی اجرایی در همایش های مختلف شرکت داشته ام و متاسفانه باید عرض کنم که برگزاری اکثر همایش ها ،تشریفاتی و تظاهری هستند .

به اعتقاد بنده چنانچه برای معظل بزرگ آلوگی هوا تنها به دنبال برگزاری همایش باشیم، بایستی به صورت علمی و تخصصی برگزار گردد و هرگاه به جمع بندی مناسب رسیدیم ، همایش را اجرایی کنیم .

حجت الاسلام امیری کهنوج در ادامه گفتگو به خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز گفت : خوشبختانه ما در کشور مشکل کمبود قانون نداریم ، بلکه عدم اجرای صحیح قانون داریم و با بودن قانون دیگر نیازی به برگزاری همایش نداریم و باید این قوانین را اجرایی کنیم و همایش برای زمانی کاربرد دارد که یک نقصی وجود داشته باشد و با دعوت از صاحبنظران و کارشناسان از نظارتشان استفاده ببریم .

وی در ادامه افزود : آنچه مهم است نتیجه و خروجی برگزاری جلسات کاهش آلودگی هوا می باشد که بایستی به افزایش بهره وری در کشور بیانجامد .

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه آلودگی هوای تهران عادی شده است اظهار داشت : به عقیده ی بنده ، بهترین راه این گونه معضلات انتقال امکانات پایتخت به شهرهای دیگر است ، تهران عملا در ظاهر به پارکینگی تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی در آن وجود ندارد و قریب به 65 درصد از سرمایه کل کشور در تهران جمع شده است ، متاسفانه دولت از طریق ایجاد جاذبه ها  مشکلاتی را ایجاد می کند و بعد برای حل معضلات آلودگی هوا و غیره دست به کار می شود .

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد : برای مبارزه با آلودگی هوا می بایست در صدی از مبالغ پایتخت در سایر استان ها قرار بگیرد و در تهران اختیارات وام دهی را کاهش دهیم تا افراد در خارج از تهران سرمایه گذاری نمایند و بدین ترتیب از مشکلات مردم کاسته شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: