جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 بهمن 1393     
اجرای طرح ویژه خط سفید در میدان‌آزادی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9گفت: ورودی غربی شهر تهران با این کمپین همگام شده تا رفتارهای ترافیکی و فرهنگ رانندگی بیش از پیش ارتقاء یابد.

سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر اظهار کرد: اواخر دی ماه گذشته طرح ویژه خط سفید با عملیات تراش مکانیزه آسفالت در میدان‌ آزادی آغاز شد و در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور منطقه این عملیات هر شب از ساعت 23 لغایت 5صبح  در این هفته ادامه داشته و حدود 3هزار تن ‌آسفات و رینگ داخلی میدان ‌آزادی به کار می‌رود و بعد از عملیات آسفالت، با هم سطح سازی دریچه‌ها نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

حسینی تاکید کرد: طبق پیش بینی‌های لازم این عملیات در این هفته به پایان می‌رسد و پس از این عملیات ترافیکی در قالب خط کشی و...اجرا می‌شود، گفت: حدود ت10کیلومتر خط کشی محوری در رینگ داخلی در قالب 6لاین انجام می‌شود و علاوه بر این حدود 2هزار متر مربع سطوح  خاص به صورت حاشیه‌ای محل عبور عابر پیاده نیز خط کشی می‌شود.

به گفته شهردار منطقه9 مطالعه و اجرای طرح‌های ساماندهی شبکه معابر(شریانی درجه 1و2)، جمع و پخش کننده با رویکرد ارتقاء فرهنگ ترافیک و نماد سازی خط سفید در اقدامات بعدی این شهرداری گنجانده شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: