جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 بهمن 1393     
استقبال شهروندان جنوب تهران از دهه فجر93

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،خانواده معظم شهدا، ایثارگران و شهروندان ولایت مدار منطقه 20 شهر تهران با حضور در مراسم آئینی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در بهشت زهرا(س)، به استقبال دهه مبارک فجر رفتند.

 برای پنجمین سال پیاپی، مزارهای مطهر شهدای دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در بهشت زهرا(س)، با حضور مدیران شهری منطقه 20 و شهرری  و اقشار مختلف مردمی اعم از خانواده شهدا، ایثارگران و شهروندان ولایت مدار این منطقه جنوبی در حالی غبارروبی و عطرافشانی شد که مدیریت شهری منطقه بیست، 650 برنامه مناسبتی برای ایام دهه فجر 93 پیش بینی کرده است.

حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در این مراسم آئینی گفت: شهرستان ری 2 هزار و 735 شهید و 6 هزار جانباز سرافراز در کارنامه ارزشی خود ثبت کرده است که نشانی از استقامت، استواری و ایستادگی شهرری در دوران دفاع مقدس است.

نصراله خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخاری عظیم برشمرد و افزود: امروزه در هر نقطه ای از دنیا پرچمی از شیعه واسلام برافراشته شود، بانی آن شهدای شما خانواده های معظم، هستند و این افتخار تا قیام قیامت مربوط به شما و شهدای شماست.

وی با اشاره به اینکه خط مقاومت به پهنای دنیا گسترده شده است، اظهار داشت: پیروزی در جنگ سی و سه روزه، ایستادگی 4 ساله سوریه، موفقیت یمنی ها، پیروزی حزب الله در مقابل ارتش چهارم دنیا، ایستادگی نوار غزه مستضعف در واقع پاسخ خون شهدای انقلاب اسلامی ایران در دنیا است و آغاز کننده این راه، شهدای ایران بودند.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برپایی یادواره شهدا، دیدارهای مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام خانواده های معظم شهید به سفرهای زیارتی، تقدیر از مقام والای خانواده شهدا و صدها برنامه دیگر از جمله فعالیت های مدیریت شهری است که به صورت مستمر و با حساسیت های ویژه و نظارت مستقیم شهردار منطقه 20 در شهرری  انجام می شود.

آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، با خیرمقدم مدیران شهری منطقه 20 و رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در سالن ندبه بهشت زهرا(س) آغاز شد و سپس خانواده معظم شهید و شهروندان منطقه 20 با عطرافشانی و اهدا گل بر سر مزار شهدای معظم با نثار فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: