جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 بهمن 1393     
جشنواره شکوفا بستری برای شناسایی استعدادها و نخبگان از دل محلات است

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،آیین اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای  "شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات " ؛از سوی شهرداری منطقه 11 در تالار وحدت برگزار شد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 ،در آیین اختتامیه سومین جشنواره "شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات "(شکوفا ) گفت: شناسایی استعدادهای خرد در سطح منطقه از جمله مهم ترین اهداف این جشنواره است.

آبادیان با بیان این که  نخبگان محلی و برگزیدگان جشنواره می توانند در حل مشکلات مدیریت شهری کمک شایانی باشند؛ به نامه مقام معظم رهبری (مدظله) برای جوانان غرب اشاره کرد و از فعالان IT خواست در فضای مجازی به این موضوع بپردازند.

وی با تأکید بر این که منطقه 11 قطب سیاسی شهر تهران است و باید در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشد ؛ اثر بخشی نخبگان برای تولید ثروت و ارتقای اقتصاد کلان مملکت را حائز اهمیت خواند و افزود : جشنواره شکوفا بستری برای شناسایی استعدادها و نخبگان از دل محلات و انجام کارهای مشارکتی است که می توانند با تولید کارهای شاخص آن را در اختیار تمام شهروندان قرار دهند .

سومین جشنواره شکوفا در منطقه 11 با هدف افزایش و تقویت سرمایه های اجتماعی و پرورش ظرفیت های فرهنگی محلات با هدف شکوفایی استعدادها و جذب نخبگان محلی و تشکیل کانون های اجتماعی در سطح فناوری اطلاعات؛ در 7 کانون رباتیک ،طراحان گرافیک ، رسانه های دیجیتال ،موبایل،توسعه مهارت های رایانه ای ،بازی های رایانه ای  و وبلاگ نویسی با شرکت 2500 نفر از کودکان ، نوجوانان و جوانان محله های منطقه برگزار شد که در آیین اختتامیه این جشنواره 59 نفر به عنوان برگزیده تقدیر شدند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: