جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 مرداد 1398     
بهره برداری از اولین «خیابان کامل» در تهران تا پایان مهرماه

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از به اتمام رسیدن طرح «خیابان کامل» تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: این طرح در بلوار شهدای ایرانیت در محدوده ضلع شرقی حرم عبدالعظیم (ع) اجرا می‌شود.

سید ابوذر ریاضی، با اعلام اینکه اولین خیابان کامل شهر تهران به طول 750 متر و در مسیر رفت و برگشت هزار و 500 متر است، بیان کرد: این طرح از یک ماه پیش آغاز شد و براساس برنامه ریزی زمانی در مهرماه جاری به اتمام خواهد رسید.  این طرح در بلوار شهدای ایرانیت در محدوده ضلع شرقی حرم عبدالعظیم (ع) اجرا می‌شود.
 
وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح خیابان کامل کاهش آلودگی هوا، پیاده محور کردن و استفاده از مدهای پاک حمل و نقلی است. این طرح به منظور بالا بردن مطلوبیت استفاده از حمل و نقل پاک اجرا شده است.
 
ریاضی در مورد برنامه توسعه خیابان کامل در منطقه 20، بیان کرد: محورهایی که قابلیت اجرای طرح خیابان کامل را داشته باشند در الویت برنامه اجرایی قرار خواهند گرفت تا بعد از بررسی و انجام مطالعات این طرح در محور مورد نظر پیاده شوند. یکی از سیاست‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کاهش آلودگی هوا است که در این راستا پیاده محور کردن معابر و استفاده از مدهای پاک حمل و نقل شهری ترویج می‌شود. براساس برنامه توسعه‌ای، طرح خیابان کامل تا پایان سال در منطقه 20 باید به 5 کیلومتر افزایش پیدا کند.
 
به گفته‌ی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20، طرح خیابان کامل در مقطع عرضی خیابان انجام خواهد شد. این معبر خیابان‌های سلمان فارسی و شهید صابونی‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: