جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 9 بهمن 1393     
زمان سفر رئیس‌جمهور به قم

تسنیم: حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش عصر امروز در حاشیه هشتمین جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان قم اظهار داشت: نیمه اسفند ماه سال جاری رئیس جمهور به قم سفر می‌کند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از وی صورت گرفته است.

استاندار قم با اشاره به اجرای پروژه مونوریل قم افزود: این پروژه با تمام توان در حال اجرایی شدن بوده و کار آزمایشی این پروژه در هفته پیش دارای موفقیت‌هایی بوده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در ورود تجهیزات به قم و در گمرک خاطرنشان کرد: وجود مشکلات مالی نیز بخشی از دلایلی است که در اجرای پروژه منوریل اخلال ایجاد کرده ‌اما فعالیت آزمایشی پروژه منوریل تا پایان امسال آغاز می‌شود.

صالحی منش با اشاره به ورود زائران در این نوروز به استان قم افزود: آمادگی استقبال از مهمانان نوروزی را داریم و جلسات مربوط به این موضوع در استانداری آغازشده است؛ معاونت امور زائران نیز به دنبال ایجاد آمادگی بیشتر در این زمینه است.

استاندار قم در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد استعفای وی از سمت استانداری گفت: با دستور وزیر کشور موظف به ادامه کار خود هستم و ماجرای استعفای من تنها یک ساعت به طول انجامید.

وی با اشاره به برنامه‌های مربوط به تغییر برخی مدیران استانی افزود: در حال حاضر به دنبال ارزیابی عملکردها هستیم و پس‌ازآن ایجاد تغییرات آغاز می‌شود. به همه اعلام کرده‌ام که در تغییر مدیران از هیچ جناحی واهمه‌ای ندارم و تحت تأثیر قرار نمی‌گیرم.

صالحی منش با تأکید بر تغییر برخی مدیران پس از ارزیابی آن‌ها گفت: پس از ارزیابی مدیران نوبت به ارزیابی معاونان می‌رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: