جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 بهمن 1393     
آموزش چهره به چهره بازیافت‌ به بیش از 2‌هزار خانوار در منطقه 16

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره بازیافت‌ شهرداری منطقه 16 گفت: در حال حاضر بیش از دو‌هزار خانوار تحت آموزش چهره به چهره بازیافت‌ و تفکیک زباله خشک از مبدأ قرار گرفته‌اند.

فرهاد بزرگی، رئیس اداره بازیافت‌ شهرداری منطقه 16 با اشاره به تفکیک زباله خشک از مبدأ در منطقه اظهار داشت: با توجه به تشکیل کار گروه مدیریت پسماند‌ در نواحی و افزایش آموزش به شهروندان در خصوص تفکیک زباله‌های خشک از مبدأ در حال حاضر میزان تفکیک پسماند‌ خشک از مبدأ افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته درصد تفکیک زباله خشک از مبدأ در منطقه ناچیز بود افزود: با توجه به توزیع 800 مخزن زباله از جمله مخزن دوقلو‌، مخزن 120 لیتری،240‌لیتری و کارتن‌پلاست به مجتمع‌های اداری، مدارس و مجتمع‌های مسکونی، درصد تفکیک زباله از مبدأ از فروردین تا آبان سال جاری 80/5 درصد بوده که این میزان طی 2 ماه دو درصد افزایش یافته و به 7/7 درصد رسیده است.

بزرگی، در ادامه با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله از مبدأ در سال جاری با جدیت فراوان دنبال می‌شود افزود: در این طرح محله نازی‌آباد به عنوان محله پایلوت انتخاب شد که طی ‌آن دو‌هزار خانوار تحت آموزش چهره‌به‌چهره بازیافت‌ قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با افزایش آموزش در زمینه بازیافت‌ و تفکیک زباله از مبدأ درصد تفکیک زباله خشک از مبدأ شهروندان افزایش یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: