جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 تير 1398     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار خبر داد
تور پنجشنبه گردی بدون خودرو در منطقه چهار کلید خورد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برگزاری اولین تور پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو با حضور شهروندان این منطقه در باغ پرندگان خبر داد.
 
معصومه سادات عمارتی" با اعلام این خبر گفت : تور گردشگری منطقه چهار با هدف ارتقاء ، غنی کردن اوقات فراغت و ترویج فرهنگ گردشگری شهری و همچنین به منظور آشنایی با بوستانها و مکانهای تاریخی و گردشگری این منطقه پنجشنبه هر هفته برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری اولین تور پنجشنبه های گردشگری در تابستان 98 گفت : اولین تور گردشگری منطقه چهار با حضور 200 نفر از شهروندان منطقه چهار در باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از زیباترین اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری این منطقه برپا شد و طی آن خانواده ها ضمن برخورداری از روزی شاد و آرام در فضایی دلنشین با گونه های مختلف از پرندگان آشنا شدند. 
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار ضمن اعلام رضایت شهروندان از برپایی اینگونه تورها خاطر نشان کرد : در ایام تابستان تورهای گردشگری مختلفی برای شهروندان منطقه چهار پنجشنبه هر هفته برپا خواهد شد تا ضمن ایجاد اوقات خوش و با نشاط آنها را با مکان های گردشگری و تاریخی این منطقه آشنا کنیم.
 
وی در ادامه گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان از تورهای گردشگری بدون خودرو، علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ستاد گردشگری شهر تهران برای ثبت نام در این تورها اقدام کنند. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: