جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 فروردين 1393     
نوسازی سالانه 10درصد از بافت های فرسوده تکلیف قانونی دولت و شهرداری است

تاکید بر ضرورت پشتوانه پژوهشی، تحقیقی و علمی در نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تکلیف قانونی شهرداری و دولت برای نوسازی سالانه 10درصد از بافت های فرسوده بر مبنای برنامه پنجم توسعه، بر ضرورت بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی، شهری، منطقه ای و محلی جهت تحقق این مهم تأکید کرد.

عباداله فتح الهی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت : مدیریت جهادی در شهرداری تهران فارغ از هرگونه تظاهر و بر پایه مبانی علمی، فنی، تجربی، دانشی و .. شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر با اشاره به نقش مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی  در اجرای مدیریت جهادی افزود : این مرکز می تواند در تبیین و تدقیق این دیدگاه در مدل مدیریت جهادی متفاوت تر از مراکز کلاسیک آموزشی عمل کند و پاسخگوی نیازها، مقتضیات و ضروریاتی باشد که امروز در مباحث شهرسازی به صورت عام و در حوزه نوسازی بافت های فرسوده بصورت خاص مطرح است.

فتح الهی با بیان این که نوسازی بافت های فرسوده یک رسالت و مأموریت اعتقادی است ، تصریح کرد : مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی می تواند با رعایت تمامی استاندارهای علمی و فنی با نگاه جهادی، بینش و دانش و بکارگیری تکنیک های ابداعی و خلاقانه به جبران خلاء ها و عقب ماندگی های تاریخی بپردازد.

وی افزود : نوسازی بافت های فرسوده امری پیچیده و متشکل از مجموعه مسائل روان شناختی، پژوهشی، اجتماعی، اقتصادی، مالی و مدیریتی است بنابراین سازمان نوسازی بدون پشتوانه پژوهشی، تحقیقی و علمی در مسائل مختلف قادر به اتخاذ تصمیمات مناسب برای نوسازی و مداخله جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تکلیف قانونی شهرداری و دولت برای نوسازی سالانه 10درصد از بافت های فرسوده بر مبنای برنامه پنجم توسعه، بر ضرورت بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی، شهری، منطقه ای و محلی جهت تحقق این مهم تأکید کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: