جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 بهمن 1393     
امکان ارائه خدمات شبانه روزی در دو شهر آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کسانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند معتقدند که ارائه این خدمات باید 24 ساعته و در هفت روز هفته باشد تا بتوانند هر زما که خواستند به هر جایی بروند.

مشتریان MTA در نیویورک می توانند 24 ساعته از مترو استفاده کنند. در شیکاگو نیز مسافران CTA در تمام طول روز قادر به استفاده از مسیرهای Blue و Red L هستند. اما در شهرهایی همچون بوستون و فیلادلفیا خدمات اصلی حمل و نقل عمومی همیشه و در ساعات اولیه روز در دسترس نیستند.

اخیرا دو برنامه راهبردی توسط MBTA در بوستون و SEPTA در فیلادلفیا ارائه شده است که نیاز به ارائه خدمات در نیمه شب در شلوغ ترین مسیرها را پی گیری می کند.

MBTA در ماه مارس ارائه خدمات در مسیرهای Red، Orange، Green، Blue، Mattapan و Silver را توسعه داد و در روزهای جمعه و شنبه در 14 مسیر اتوبوسی 90 دقیقه خدمات بیش تری ارائه کرد. MBTA در اولین ماه آغاز این برنامه بیش از 72 هزار سفر مترویی نیمه شب داشت.

در فیلادلفیا نیز SEPTA در 22 مسیر اتوبوسی خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه می کند. اما از سال 1991 مقامات این شهر خدمات مترویی شبانه درBroad Street  وMarket-Frankford  را با اتوبوس هایNite Owl  جایگزین کرده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: