جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 خرداد 1398     
قتل به خاطر یک پاکت سیگار

 ایران نوشت: درگیری دو برادر با صاحب سوپرمارکت بر سر قیمت سیگار، با مرگ مرد میانسال پایان یافت.

 
ساعت 8:45 دقیقه شنبه 4 خرداد، مأموران کلانتری 164 قائم در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد 65 ساله‌ای خبر دادند.
 
بدنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دو برادر با مرد میانسالی درگیر شده و با هل دادن صاحب سوپرمارکت وی تعادلش به هم خورده و پس از برخورد سرش با جدول خیابان جان خود را از دست داده است.
 
با مشخص شدن این موضوع به دستور بازپرس رضوانی، دو برادر بازداشت شده و تحقیقات از آنها صورت گرفت.
برادر بزرگتر در تحقیقات گفت: من گرافیست هستم و برادرم هم مربی رانندگی است. شب حادثه برای خرید سیگار به مغازه مرد میانسال رفتم. او قیمت سیگار را 5هزار تومان گفت و سر همین موضوع باهم جرو بحث مان شد. دعوای ما بالا گرفت و همسایه‌ها و سایر کسبه ما را از هم جدا کردند. خواستم به خانه برگردم که پسر صاحب سوپرمارکت را دیدم. او شروع به فحاشی کرد و من خیلی عصبانی شدم.
 
پسر 32 ساله ادامه داد: برادرم که از این ماجرا باخبر شده بود به هواخواهی من به خیابان آمد. پسر مرد مغازه‌دار میله آهنی به‌ دست داشت و ما باهم درگیر شدیم. پسر جوان شروع به فحاشی کرد و همین مسأله باعث شد که درگیری بیشتر شود. در این درگیری صاحب مغازه نیز حضور داشت ولی ما به او کاری نداشتیم شاید پسرش او را هل داده باشد. مردم ما را از هم جدا کردند و ما به خانه آمدیم. نیم ساعت بعد آرایشگر محله‌مان به سراغم آمد و گفت حال مرد مغازه‌دار بد شده و او را به بیمارستان برده‌اند. بعد هم پلیس من و برادرم را دستگیر کرد و صبح امروز متوجه شدیم که او مرده است.
 
در تحقیقات میدانی، شاهدان اعلام کردند که مرد میانسال برای وساطت و پادرمیانی وارد دعوا شده و یکی از برادران او را هل داده است. مرد مغازه‌دار تعادلش را از دست می‌دهد و روی زمین افتاده و سرش با جدول برخورد می‌کند.
 
سرهنگ علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، گفت: تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران از دو برادر ادامه دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: