جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 بهمن 1393     
بهسازی درختان خیابان‌های شریعتی و سهروردی در منطقه 7

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح بهسازی درختان خیابان‌های شریعتی‌،و سهروردی با هدف افزایش پویایی و رفاه حال شهروندان خبر داد.

رضا نگهبان، شهردار منطقه 7 با اشاره به اجرای طرح بهسازی درختان خیابان‌های شریعتی و سهروردی اظهار کرد: اداره فضای سبز منطقه 7 با انجام کارهای علمی و کارشناسی شده با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران و همچنین اساتید دانشگاهی نسبت به انجام آزمایش‌های مختلف بر روز درختان خیابان‌های شریعتی و سهروردی اقدام کرده‌اند.

به گفته وی بستر کاشت، آنالیز آب آبیاری جهت بررسی کمبود احتمالی عناصر بیماری‌های قارچی و ویروسی، حذف شاخه‌های خشک درخت کهنسال و باز سازی و آزاد سازی طوفه درختان از جمله مواردی است که در این تحقیق مورد توجه قرار گرفته است.

نگهبان فضای سبز را شریانی حیاتی برای شهر خواند و گفت: بر همین اساس اجرای عملیات بهسازی و بازسازی فضای سبز نظیر کاشت نهال با بن 25 سانتی‌ متر به بالا به تعداد 500 اصله، و در خیابان شریعتی حد فاصل پیچ شمیران تا سید خندان مرمت و بازسازی و بهسازی آبرسانی خیابان شریعتی و بازسازی بوستان و قطعات فضای سبز یکی از الویت‌های جدی است که در این منطقه به آن پرداخته شده است.

نگهبان، در پایان گفت: نگهداری فضای سبز و رسیدگی به آن یکی از اصول اساسی در مدیریت فضای سبز محسوب می‌شود که این هم نیاز به تعامل و همکاری مسئولان شهری و شهروندان دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: