جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 بهمن 1393     
راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه‌های صلواتی در دهه فجر

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره فرهنگی منطقه یک گفت: ایستگاه‌های صلواتی در دهه فجر راه‌اندازی و تجهیز می‌شود.

شهرام‌پاشایی، مدیر اداره فرهنگی منطقه یک با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های متنوع آموزشی، ورزشی، زیارتی و سیاحتی در دهه مبارکه فجر در سطح محلات 26 گانه منطقه یک اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری منطقه یک با توجه به نقش حمایتی خود و حضور پرشور مردم اقدام به راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن انقلاب و مشارکت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در محلات 26 گانه در دهه فجر می‌کند.

پاشایی، در ادامه گفت: ایستگاه‌های صلواتی منطقه یک در 5نقطه از جمله پیاده‌روی امامزاده علی‌اکبرچیذر(ع)، امامزاده صالح(ع)، سرای محله باغ فردوس، سرای محله دزاشیب‌ بر پا می‌شود.

وی تصریح کرد: جشن انقلاب از برنامه‌های ارزشمند این دهه است که در برخی از مدارس، کتابخانه‌های محله و سالن‌های آمفی‌تئاتر محله منطقه یک به خصوص در مدارس با حضور پرشور  مردم انقلابی برگزار می‌شود.

پاشایی، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه‌های شب شعر، خاطره‌گویی، نمایشگاه نقاشی و عکاسی در سطح از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی افزود: در دهه فجر برخی از مساجد و مدارس سطح محله میزبان شهروندان برای تست قند‌خون و فشار‌خون به صورت رایگان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: