جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 بهمن 1393     
پاکسازی میدان صادقیه از آلاینده‌های زیست محیطی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه گفت: همزمان با اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک برنامه پاکسازی میدان صادقیه از آلاینده‌های زیست محیطی دریک حرکت نمادین با حضور مدیران شهری اجرا شد.

رضا مددی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 با اشاره به آلاینده‌های زیست محیط منطقه 5 اظهار کرد: در راستای اولویت مدیریت شهری در تحقق آسمان آبی و زمین پاک طرح پاکسازی آلودگی‌های شهری در سطح محلات اجرا می‌شود.

مددی نهادینه کردن و ترغیب شهروندان به حفظ محیط زیست را از اهداف طرح برشمرد و افزود: اجرای طرح آسمان آبی – زمین پاک مستلزم مشارکت گسترده شهروندان است و همچنین برنامه‌های فرهنگی آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته‌ هوای پاک این طرح با پاکسازی میدان صادقیه به عنوان یکی از معابر و میادین پرتردد سطح منطقه 5 آغاز شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بیان کرد: آموزش‌های شهروندی در خصوص تفکیک تفکیک پسماند خشک از مبدا و همچنین نگهداری محیط شهری و فضای سبز برنامه‌ریزی در حال اجرا است.

معاون شهرداری منطقه 5 در پایان بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلات و همچنین مشارکت شورایاران، روحانیون مدیران و نخبگان محلات در اجرای طرح را از دیگر اولویت‌های مورد توجه برشمرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: