جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
بررسی راه های بهبود رفت و آمد در بزرگراه I-66

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات حمل و نقل ویرجینیا در حال بررسی راه هایی برای بهبود ترافیک Interstate 66 هستند اما شاید وادار کردن رانندگان به استفاده از بزرگراهی در داخل کمربندی قابل توجه ترین چالش آن ها باشد.

مقامات می خواهند هر خودروی تک سرنشین در ساعات شلوغی صبح و یا عصر در این منطقه برای استفاده از بزرگراه هزینه پرداخت کند. هزینه قابل پرداخت در این ساعات شلوغی بر اساس حجم ترافیک متفاوت خواهد بود.

اگر این طرح تایید شود از سال 2017 اجرا خواهد شد.

این برنامه بخشی از استراتژی وسیع تری است که به منظور بهبود جریان ترافیک مسیرهای بسیار پر ترافیک طراحی شده است. این برنامه یکی از سه ابتکاری است که هفته گذشته در نشست ماهانه انجمن برنامه ریزی حمل و نقل منطقه ای سرمایه های ملی مطرح شد.

دو پروژه دیگر برای این برنامه شامل افزودن مسیرهای پرداخت عوارض در بخشی از I-66 در خارج از کمربندی و افزودن 158 کیلومتر مسیر مخصوص دوچرخه در District است.

رانندگانی که خودروی آن ها سه سرنشین یا بیش تر داشته باشد می توانند در ساعات شلوغی به طور رایگان در این مسیر رفت و آمد کنند.

بهبود شبکه عابران پیاده و دوچرخه در این مسیر نیز بخشی از برنامه مولتی مودال موسسه حمل و نقل ویرجینیا برای مقابله با هرج و مرج است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: