جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با هفته هوای پاک با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی محیط زیست شهری طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک در غرب تهران اجرا شد.

رضا مددی، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 با اشاره به اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک اظهار کرد: اجرای طرح کمپین آسمان آبی-زمین پاک با هدف آموزش شهروندی درباره رفتارهای ترافیکی و محیط زیستی در منطقه آغاز شده است.

وی تصریح کرد:‌ همزمان با هفته هوای پاک برنامه‌های آموزشی و فرهنگی جهت ترغیب شهروندان به مشارکت در اجرای طرح، آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه 5 بیان کرد:‌ برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس با موضوع حفظ محیط زیست و همچنین طرح آموزش تفکیک پسماند از مبدأ در مراکز آموزشی، اداری، واحدهای مسکونی و تجاری از جمله برنامه‌های آموزشی در حال اجرا در سطح منطقه است.

وی تأکید کرد: هوشمند سازی تمام موتور خانه‌های ساختمان‌های تحت پوشش اصلاح الگوی مصرف منطقه، معاینه فنی موتورخانه ساختمان‌های اداری و غیره از دیگر اقدامات اجرایی است.

قائم مقام شهرداری در پایان با اشاره به طرح مدیریت کنترل آلودگی‌ هوا، صدا و نور گفت: وضعیت آلودگی هوا پس از بررسی‌های صورت گرفته از طریق تابلوهای نصب شده در پونک، جنت آباد به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: