جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 بهمن 1393     
تجهیز خودروهای حمل زباله خشک منطقه 2 به جی.پی.اس

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از تجهیر خودروهای حمل زباله این منطقه به سیستم جی پی اس برای رهگیری مطلوب خدمات پسماند خبر داد.

عابد ملکی با اعلام این مطلب افزود: اداره بازیافت منطقه 2 باتوجه به دستور العمل سازمان مدیریت پسماند از مرداد ماه سال جاری تمامی خودروهای جمع اوری پسماند خشک پیمانکار را تجهیز و نصب دستگاه جی پی اس روی خودروها  به منظور کنترل زمان پست برداشت از سوی ناظرین اقدام کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این منطقه تاکید کرد: نصب سیستم رهیاب بر روی خودروهای جمع آوری زباله کمک می کند تا بهره بری از زباله های خشک و تفکیک آنها از سایر زباله های شهری به شکل مطلوب تری صورت گیرد.

شهردار منطقه دو تهران خاطرنشان کرد: تفکیک زباله های خشک و تر یکی از نیازهای ضروری مدیریت پسماند در شهر تهران به شمار می رود که در این منطقه اقدامات عملی و آموزشی بسیاری برای تحقق این موضوع صورت گرفته است.

به گفته ملکی، تمامی خودروهای جمع آوری پسماندهای خشک در این منطقه با نشان مشخص در سطح محلات فعالیت کرده و اجازه فعالیت برخی افراد سود جو از زباله های شهری داده نمی شود.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: