جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 فروردين 1398     
ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان تمدید شد

خبرگزاری ایرنا: مهلت اتمام فرآیند نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان اعم از ثبت‌نام و اعلام نتایج و ثبت‌نام انتقال برون استانی تا ششم اردیبهشت 98 تمدید شد.

پیش از این اعلام شده بود، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا 31 فروردین 98 و برون‌ استانی حداکثر تا 31 اردیبهشت 98 پایان پذیرد.
 
نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدا، دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام‌وقت در آموزش و پرورش تا 31 شهریور 98 به‌ موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی از جمله ضوابط و مقررات انتقال دائم اعلام شده است.
 
همچنین بر اساس این ضوابط مدت سوابق خدمت به‌ صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین جزو سابقه خدمت محسوب نخواهد شد.
 
همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح به‌ استناد ماده 17 آئین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون داشتن شرایط فوق منتقل می‌شوند.
 
دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت رسمی تمام‌وقت در آموزش و پرورش تا 31 شهریور 98 و به‌ موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی از جمله شرایط و ضوابط انتقال موقت عنوان شده است.
 
مستخدمینی که در سال تحصیلی 97‌ــ‌96 با رعایت مفاد بخشنامه 17 شهریور 94 در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی «غیر از دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور» مشغول به تحصیل بوده و با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل هستند، همسر همکاران فرهنگی که برای ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مامور به تحصیل «مشمولین تبصره ذیل ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری» باشد و متقاضیانی که به‌ تشخیص کمیته توسعه مدیریت منطقه مبدأ و تأیید کارگروه توسعه مدیریت استان مبدأ و مقصد دارای شرایط حاد و خاص هستند، از دیگر ضوابط انتقال موقت است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: