جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 بهمن 1393     
ماشین آلات برای عملیات برفروبی در معابر منطقه یک مشغول به فعالیت هستند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک از ‌آمادگی این منطقه برای رفع معابر ناشی از بارش برف خبر داد.

مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک  با اشاره به آمادگی برای رفع معابر ناشی از بارش برف در سطح منطقه اظهار کرد:‌ آماده باش کامل به اعضا ستاد برفروبی شامل نیروهای اجرایی، پیمانکاران، ناظرین ذیربط جهت تشکیل کارگروه‌ها برای برفروبی، شن پاشی، رفع آبگرفتگی، تکاندن شاخه درختان و ایجاد گروه‌های امدادی برای کنترل وضعیت معابر، انهار و فضای سبز سطح محدوده منطقه اعلام شده است.

وی در ادامه گفت:‌ برطرف کردن موانع ایجاد شده در مسیر جریان‌های ‌آب‌های سطحی(انهار، کانال‌ها، مسیل‌ها و قنوات)در دستور کار نیروهای خدمات رسانی قرار دارد و گشت زنی و کنترل مستمر وضعیت معابر و انهار و سرکشی به نقاط برف گیر و آب گیر طبق برنامه تنظیمی در حال انجام است.

نوربخش بیان کرد:‌ ماشین آلات برف روبی و شن پاشی معاینه فنی شده‌اند و در محل‌های تعیین شده مستقر هستند و کنترل ماشین آلات حمل زباله از حیث مجهز بودن آن‌ها به وسایل  و امکانات متناسب به فصل سرما از جمله زنجیر چرخ و موارد دیگر انجام شده است.

وی گفت: تکاندن برف از روی شاخه درختان، درختچه‌های سطح منطقه، پاکسازی و برفروبی سطوح پیاده  رو و معابر پارکی و نیز رسیدگی به داخل بوستان‌ها و توجه به تخلیه آبنماها و تکاندن درختان به خصوص سوزنی برگ‌ها و نارون‌های پیوندی از سوی کارکنان منطقه انجام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: