جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 فروردين 1398     
دیشب نیروهای خدمات شهری در آماده باش بودند؛
وقایع نگاری «شب خاص» پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران، شب گذشته با توجه به ورود سامانه بارشی به دامنه جنوبی البرز و احتمال جاری شدن سیلاب در برخی نقاط پایتخت، در آماده باش کامل بودند.

سید سعید راد، مدیرعامل این سازمان که دیشب، شهردار شب تهران بود، از ساعات اولیه شب تا نیمه شب به اتفاق معاونان خدمات شهری مناطق 22 گانه شهرداری تهران در مرکز کنترل ترافیک پایتخت حضور داشت.

سید سعید راد در پیامی که ساعت 21 و 30 دقیقه دیشب به عنوان شهردار شب تهران از طریق شبکه‌ بی سیم شهرداری تهران خطاب به شهرداران شب مناطق 22 گانه تهران مخابره کرد، بر آماده باش کامل شهرداری‌های مناطق تاکید و اعلام کرد: لازم است عوامل اجرایی و خدماتی کلیه مناطق، با آمادگی و هوشیاری کامل، در منطقه خود حضور فعال داشته باشند.

شهردار شب تهران در این پیام، بازدید از کلیه انهار، جوی‌ها، کانال‌ها و مسیل‌های تهران و برطرف کردن فوری هر گونه انسداد و گرفتگی در مسیر آبراهه‌های داخل و اطراف پایتخت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداران شب مناطق، تمامی واحدهای اجرایی و خدماتی شهرداری تهران، موظف به همکاری در حُسن اجرای اقدامات و عملیات مورد نیاز می‌باشند.

بر اساس این گزارش، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز که بلافاصله بعد از جلسه ستاد مدیریت بحران استان در استانداری تهران، دقایقی قبل از نیمه شب در مرکز کنترل ترافیک پایتخت حاضر شده بود، در جلسه با معاونان خدمات شهری مناطق 22 گانه شهرداری تهران که از ساعت اولیه شب گذشته در این مرکز حاضر شده بودند، تذکرات لازم در مورد لزوم آمادگی کامل برای بروز هرگونه آب گرفتگی و سیلاب احتمالی را ابلاغ کرد.

به دستور مجتبی یزدانی، علاوه بر اکیپ‌های اجرایی مستقر در مناطق، چند گروه نظارتی نیز شب گذشته به صورت جداگانه عازم پهنه‌های شمالی، غربی و شرقی پایتخت شدند تا از نزدیک بر وضعیت انهار، جوی‌ها، کانال‌ها و مسیل‌های مناطق مختلف تهران نظارت کنند.

این گزارش می‌افزاید، گروه‌های اعزامی که مسئولیت آنها را سید سعید راد بر عهده داشت، موظف بودند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، به فوریت نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم به منظور رفع مشکل اقدام نمایند.

گفتنی است مسیل‌های عبوری از مناطق شرقی تهران، محله دربند در شمال شهر و رودخانه کن و دریاچه چیتگر در غرب پایتخت از جمله نقاط مورد بازدید شهردار شب تهران در جریان نظارت میدانی بر نقاط مختلف شهر در «شب خاص» پایتخت بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: