جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 اسفند 1397     
درآخرین جمعه سال؛
دوچرخه سواری خانوادگی در شمال تهران برگزار می شود

 به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،همایش خانوادگی دوچرخه سواری با هدف تقویت بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقلی پاک در آخرین جمعه سال 97 در شمال تهران برگزار می شود.

محمد خردمند معاون امور حمل و نقل و  ترافیک شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: این برنامه با هدف حضور یکروزه با نشاط و شادابی خانواده ها در کنار هم با توجه به روزهای پرکار پایان سال و همچنین آموزش فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقلی پاک و کاهش استفاده از وسایل نقلیه خصوصی جمعه 24 اسفند ماه از مقابل صحن مطهر امامزاده صالح ابن موسی الکاظم(ع) شروع و تا بوستان نیاوران ادامه می یابد.
 
وی گفت: این همایش ساعت ۸  و 30 دقیقه صبح از صحن مطهر مرقد صالح ابن موسی الکاظم (ع) در میدان تجریش آغاز و شرکت کنندگان در طی مسیر از میدان قدس، خیابان شهید کبیری (دزاشیب)، خیابان شهید عمار، خیابان شهید باهنر عبور کرده و در انتها به بوستان نیاوران ، مسافت  حدود ۵ کیلومتر را رکاب می زنند
 
خردمند خاطر نشان ساخت: بسترهای لازم ترافیکی و ایمن سازی برای این همایش با همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی،آتش نشانی، اورژانس و ...آماده سازی شده است تا خانواده ها در ایمنی و آرامش  با  ورزش های هوازی، خیابانی و داخل پارکی با شعار آسمان آبی ، زمین پاک بیشتر آشنا شوند.
 
این مقام مسئول افزود: این همایش با همکاری فدراسیون و هیات دوچرخه سواری  استان تهران و شمیرانات ،شهرداری منطقه یک و ... اجرا می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: