جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 اسفند 1397     
تسریع در عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر خبر داد.

یوسف متقی با بیان آنکه مشکلات مربوط به تامین آرماتور و سیمان پروژه برطرف شده است، گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر، با اولویت احداث ضلع غربی و تکمیل پیش نیازهای اجرای سقف طبقه زیرین ادامه دارد و به همین منظور تعداد اکیپ های اجرایی، متناسب با افزایش حجم آرماتوربندی و بتن ریزی بیشتر شده است. 
 
گفتنی است در حال حاضر بخشی از ستون ها و دیوار های حائل طبقه زیرین تکمیل شده اند و اجرای سایر اقدامات طبق برنامه ادامه دارد.
 
ساختمان خانه شهر به عنوان بخشی از پروژه شاخص ساماندهی میدان امام خمینی (ره)، دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل سالن نمایش با ظرفیت 360 نفر، کافه رستوران، عکاسخانه، شهر کتاب، کافه کتاب، گالری موزه و ... می باشد. این پروژه با زیر بنایی در حدود 18000 متر مربع در زمینی به متراژ 4500 مترمربع، توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است و بهره برداری از آن، عامل محرک توسعه گردشگری در پهنه مرکزی پایتخت خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: