جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 بهمن 1397     
کیفیت هوای تهران در 4 بهمن 97 ناسالم است

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در چهارمین روز بهمن خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 127 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 101 همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده تداوم شرایط جوی نسبتا پایدار در روز جاری (پنجشنبه) است، هرچند افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی که به طور معمول در طول روز با تابش خورشید و گرمای هوا شکل می گیرد و وزش باد (با بزرگی بین 3 تا 4 متربرثانیه) در برخی ساعات در پراکندگی موقتی آلاینده ها موثر خواهد بود.
 
نظری افزود: بر این اساس انتظار می رود طی برخی ساعات روز جاری از غلظت آلاینده های تجمع یافته در روزهای گذشته اندکی کاسته گردد و از عصرگاه همراه با تغییر وضعیت جوی، شرایط برای تجمع آلاینده ها فراهم شود.
 
وی بیان کرد: پیش بینی می شود این شرایط تا صبحگاه روز جمعه کمابیش ادامه داشته باشد و شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان برقرار باشد.
 
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: به تدریج از بعدازظهر روز جمعه، همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی، برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که بهبود نسبی وضعیت کیفیت هوای پایتخت را به دنبال خواهد داشت. همچنین دما تا روز پایانی هفته روند افزایشی خواهد داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: