جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 بهمن 1393     
پهپاد دوزیست !/عکس

 ایسنا: پهپاد HexH2o دارای نوعی بدنه ضدآب ساخته‌شده از فیبر کربنی یا فیبر اپوکسی است که روی آب شناور می‌شود. این بدین معناست که می‌توان از این سامانه برای شناسایی آب آرام، فرود آمدن بر روی آن و فیلم‌گرفتن از هر آنچه در زیر سطح آن است، بهره برد. پس از گرفتن فیلم، این فناوری قادر به برخاستن از سطح آب است.

به دلیل داشتن موتورها و پروانه‌های اضافی، در صورت معیوب‌شدن یکی از آن‌ها، پهپاد می‌تواند به پروازش ادامه دهد. همچنین، وجود نوعی فن درونی، مانع از داغ‌شدن بیش از حد اجزای درونی آن می‌شود.


 
بدنه بزرگ این فناوری حامل حلقه سه‌محوره DJI Zenmuse H3-3D است که کاربران می‌توانند دوربین GoPro Hero را روی آن نصب کنند.

به دلیل وجود فیبرکربنی تاشونده در بدنه پهپاد، امکان تعمیر و انتقال آن آسان‌ است و این فناوری در هر بار شارژ باتری‌اش، 25 دقیقه پرواز طولانی‌تری خواهد داشت. سامانه مزبور همچنین مجهز به سیستم کنترل پرواز Naza V2 مبتنی بر جی‌پی‌اس است.

بهای خرید این پهپاد 3658 دلار اعلام شده و این میزان صرف‌نظر از قیمت باتری‌ها و دوربین GoPro است. در صورتی که کاربر بخواهد پهپاد را خودش بسازد، شرکت سازنده، کیتی شامل اجزای بدنه اصلی و ابزار الکترنیکی به بهای 895 دلار را به فروش می‌رساند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: