جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
هوای سرد پایتخت در شرایط ناسالم قرار دارد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: هوای تهران امروز چهارشنبه اول بهمن ماه با شاخص کیفیت 133 در شرایط ناسالم قرار دارد.

حشمت الله بسطامی با بیان این مطلب افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده ها نسبت به روز گذشته درهمین ساعت افزوده شده است. به این ترتیب میانگین آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

وی ادامه داد: ایستگاه های دروس ، پارک رازی ، پارک سلامت ، سوهانک ، شهرک چشمه و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارند.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران تصریح کرد:پیش بینی سازمان هواشناسی حاکی از آسمانی صاف در پاره ای از نقاط غبار محلی است. به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند و توصیه می شود در این شرایط ، افراد مبتلا به بیماریهای قلبی و ریوی ، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: