جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
این کیف مدیربرنامه شمامی‌شود/تصاویر

مجله مهر: کوله پشتی های هوشمند، ترکیب یک کوله پشتی و یک کیف پیغام رسان اند. این کوله ها بدنه برزنتی ضد آب و بند چرمی دارند و چرخی فلزی روی بند آن ها تعبیه شده است که به عنوان یک سیستم کنترل از راه دور برای گوشی شما عمل می کند. اگر از طریق بلوتوث به کوله متصل شده و یک میکروفون را به رابط وصل کنید، کیف در هنگامی که یک تماس تلفنی داشته باشید می لرزد و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به تماس پاسخ دهید.


 

نسخه به نمایش گذاشته شده این کوله پشتی در نمایشگاه CES به همین سادگی بود؛ اما لیپو، اواخر سال جاری کمپینی را برای دومین طرح خود علنی می کند که به قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید و شامل مجموعه ای از ویژگی های بیشتر و کامل تر است. این نسخه، علاوه بر این که به شما امکان پاسخ دادن به تلفن تان را می دهد، شما را قادر به گوش دادن به موسیقی و کنترل پخش آن و همچنین انجام برخی از نقشه برداری های بسیار ابتدایی خواهد ساخت. اگر کیف شما بیش از حد از گوشی دور باشد، می تواند برای یادآوری به شما زنگ بزند، یا اینکه با فشار دادن یک دکمه یک پین بر روی نقشه گوگل می افتد و شما می توانید مکانی که ماشین خود را در آنجا گذاشته اید روی نقشه علامت بزنید و سپس با استفاده از یک نرم افزار تلفن همراه به دنبال آن بگردید.


 

در سرتاسر این کیف، 17 جیب در دسترس وجود دارد و شما می توانید چند قطعه اطراف کیف را برگردانید تا آن را از یک کیف پیام رسان با بند بلند به یک کوله پشتی با بند کوتاه تغییر دهید. قطعات الکترونیکی این وسیله به شکلی با سلیقه و ساده طراحی شده اند، به طوری که شما ممکن است حتی از دور متوجه آنها نشوید. برزنت ساده کیف تقریباً کمی بیش از حد براق و تیره رنگ به نظر می رسد و دکمه های پلاستیکی سیاه روی کیف قهوه ای رنگ، به زیبایی یک دکمه فلزی براق بر یک کیف مشکی به نظر نمی رسند.


با این همه، لیپو تلاش بسیاری کرده است که کیف را قابل تعمیر و ارتقا کند. کنترل کننده ها و رابط هدفون قابل تعویض هستند، بنابراین شما می توانید آنها را جدا کرده و در آینده به یک مدل جدید کیف متصل کنید، و یا حتی بالشتک بند را جدا کرده و آن را برای کیف دیگری استفاده کنید. این کیف بی سیم در حال حاضر لازم نیست در لیست خرید ضروری افراد باشد، اما لیپو یک ایده خوب و ساده را پرورانده و افراد مشتاق را ترغیب به استفاده از محصول خلاقانه اش می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: