جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری مناطق 22 گانه در منطقه 8

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،همزمان با روز هوای پاک، همایش بزرگ دوچرخه سواری مناطق 22 گانه به میزبانی شهرداری منطقه 8 و با حضور آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه و سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

سعید طلوعی در این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش برای حفظ سلامتی و تندرستی گفت: دوچرخه به عنوان یکی از شبکه های حمل و نقل پاک در  اغلب کشورهای پیشرفته شناخته شده است و  بایستی از این وسیله پاک برای کاهش هزینه هایی از جمله سوخت، تاسیس زیر ساخت های بزرگراهی، کاهش میزان تصادفات، آلودگیهای زیست محیطی و... بهره  برد.

وی افزود: در حال حاضر منطقه 8 بیش از 40 ایستگاه دوچرخه دارد و بالغ بر 20 هزار تن از شهروندان این منطقه دارای کارت عضویت هستند.

دکتر طلوعی با اشاره به افزایش ساعت خانه های دوچرخه منطقه 8 گفت: با هدف  ترغیب دانش آموزان به استفاده از دوچرخه جهت تردد در سفرهای درون شهری، ساعت اداری  خانه های دوچرخه شرق تهران، از 7 صبح به 30/6 دقیقه تغییر پیدا کرده است.

شهردار منطقه 8 با اشاره به استقبال شهروندان به ویژه دانش آموزان از این وسیله نقلیه پاک برای انجام سفرهای روزانه درون شهری، گفت: همچنین خانه های دوچرخه  در شرق تهران نیز به سیستم مکانیزه مجهز  هستند.

گفتنی این همایش با حضور بیش از 700 دوچرخه سوار طی 13 مسیر جداگانه برگزار شد و دوچرخه سواران در پایان در محل میدان نبوت مقابل ساختمان شهرداری منطقه 8 تجمع کردند.

همچنین در پایان همایش،به 15 تن از شرکت کنندگان به قید قرعه دوچرخه اهدا شد.

لازم به ذکر است؛رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مسیر مترو سرسبز تا میدان نبوت را همراه سایر دوچرخه سواران رکاب زد.    




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: