جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 بهمن 1393     
اجرای پروژه خط سفید در جهت نظم دادن به رفتارهای ترافیکی است

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه یک گفت: اجرای پروژه خط سفید در جهت نظم دادن به رفتارهای ترافیکی است.

مجتبی یزدانی، شهردار منطقه یک با اشاره به اجرای پروژه خط سفید در منطقه یک اظهار کرد: نظم دادن به رفتارهای ترافیکی زندگی را برای شهروندان در این شهر بزرگ سهل‌تر و ایمن‌تر می‌کند، لذا مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای موفق این طرح بسیار تأثیرگذار است.

وی در ادامه گفت: با اجرای پروژه خط سفید خطوط عابر پیاده در 15 تقاطع چراغ‌دار سطح منطقه حذف و محل عبور عابرین پیاده با کانال مشخصی با دو خط موازی با فاصله 5 متر مشخص و یک توقف ایست نیز با رنگ متمایز با فاصله از کریدور؟ (کانال) عبور عابرین کشیده می‌شود.

یزدانی افزود: در تقاطع‌ها، دوربین‌های ثبت تخلف نصب شده و به محض عبور رانندگان از خط ایست برای آن‌ها جریمه صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: ممنوعیت گردش به راست در بسیاری از تقاطع‌ها از دیگر موارد اعمال قانون است و این طرح نیز در حال اجراست و تا پایان فروردین ماه 94 نیز در منطقه عملیاتی می‌شود تا یک انضباط ترافیکی در تهران داشته باشیم.

وی گفت: نصب دوربین‌های کنترل سرعت در منطقه اقدام دیگری است و در یک یک سال گذشته هیچ تصادف منجر به فوت در طبقه دوم بزرگراه آیت‌الله صدر گزارش نشده است وعلت آن وجود دوربین‌های کنترل سرعت است،‌ بر همین اساس 5 دوربین در بزرگراه شهید آیت‌الله صدر همسطح نیز نصب شده که شروع به کار می‌کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: