جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
آخرین وضعیت تشکیل اورژانس هسته ای

مهر: چهارمين جلسه شوراي هماهنگي مديران بحران کشور امروز در سالن شهيد رجايي وزارت کشور برگزار شد.

ارائه گزارش اقدامات مربوط به استاندارد مصالح ساختمانی و مشکلات احتمالی، ارائه گزارش اقدامات تدوین ساختار متناسب مدیریت بحران در شهرداری ها و ارائه گزارش اقدامات مربوط به تشکیل صندوق بیمه حوادث در روستاها، تبادل نظر در مورد اصلاح عضویت روسای جمعیت هلال احمر و بنیاد مسکن در شورا ی هماهنگی مدیریت بحران و همچنین بررسی پیشنهاد وزارت بهداشت در مورد تغییر نام کارگروه بهداشت و درمان به بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بخشی از دستور کار اصلی جلسه امروز بود.

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: يکي از مسائل مهم ما در بحث ساخت و ساز بحث استفاده از کارگران ماهر است برای همین موضوع آموزش کارگر ماهر را در ساخت و سازها مورد بحث قراردادیم و سازمان فنی حرفه ای هم در این خصوص گزارش داد. البته اظهار نظرها متفاوت بود که باید این حلقه مفقوده میان کارگر و ساخت و سازها پیدا شود.

وی در پاسخ به خبرنگار در مورد اینکه قرار بود در موضوع اورژانس هسته ای هم وارد شوید گفت: مسئولیت اورژانس هسته ای به پدافند غیرعامل واگذار شد و دیگر با مدیریت بحران کشور نیست.

معاون وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگر در مورد اینکه چرا پس از 8 سال هنوز موضوع بیمه اجباری ساختمان نهایی نشده است گفت: پیگیر هستیم. اما خود خبرنگاران برای الگو خانه هایشان را بیمه حوادث کنند تا فرهنگ سازی شود!




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: