جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
تشویق فرماندار مریلند توسط نمایندگان برای پشتیبانی از پروژه های حمل و نقل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مشخص نیست که تصمیم فرماندار منتخب مریلند، لری هوگان در مورد جاده ها در برنامه حمل و نقل باعث حذف مسیرهای Red و Purple شود اما برخی اعضای کنگره او را تشویق به حمایت از پروژه های حمل و نقل می کنند.

9 عضو کنگره از جمله John Delaney و Chris Van Hollen در نامه ای به هوگان اظهار داشتند خطوط حمل و نقل به بهبود اقتصاد مریلند کمک می کنند و اطمینان می دهند که مردم مریلند به زیرساخت های لازم برای بهبود زندگی خود دسترسی دارند.

هوگان خط Purple را به دلیل گران بودن مورد انتقاد قرار داده است و ضرب العجل مناقصه برای این مسیر در ماه گذشته تا 12 مارس افزایش یافت تا نمایندگان وی فرصت داشته باشند تحولات این پروژه را بررسی کنند.

گمان می رود خط Purple حدود 2.4 بیلیون دلار ارزش داشته باشد در حالی که ارزش خط Red حدود 2.9 بیلیون دلار است.

طرفداران سیستم حمل و نقل عمومی در کنگره بر توانایی های بالقوه خود برای تحریک اقتصادی تمرکز کرده اند.

بر اساس این نامه ارسالی، هر دو مسیر Purple و Red به افراد برای دسترسی به محل کار، مراکز اقتصادی بزرگ و فعالیت های اصلی در این منطقه کمک می کنند که نتیجه این امر تقویت توسعه اقتصادی و ایجاد سیستم های حمل و نقل مقرون به صرفه تر خواهد بود.

این نامه توسط سناتورهای ایالات متحده، Barbara Mikulski و Ben Cardin و نمایندگانی همچون Elijah Cummings، Steny Hoyer، Dutch Ruppersberger، Chris Van Hollen، John Sarbanes، Donna Edwards و John Delaney امضا شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: