جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
دانش آموزان مبلغان فرهنگسازی بر ای داشتن شهری زیبا هستند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، زنگ «هوای پاک» در مدرسه علامه امینی نواخته شد.

به مناسبت ۲۹ دی ماه روز هوای پاک، با حضور سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، حسین کشاورز شهردار ناحیه ۵، منا امینی مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه و مجتبی فتحی رئیس اجتماعی ناحیه ۵، زنگ هوای پاک در مدرسه راهنمایی پسرانه علامه امینی(ره) به صدا در آمد.

سید مازیار علوی در جمع دانش آموزان این مدرسه گفت : شما دانش آموزان عزیز، مبلغان توانمند فرهنگسازی برای داشتن شهری زیباتر و شهری امن تر هستید.

وی گفت: شما دانش آموزان این توانایی را دارید که از والدین خود بخواهید برای کاهش آلودگی هوای شهرمان، جز در موارد ضروری، با خودروی شخصی خود تردد نکنند و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به عنوان اولویت رفت و آمدهای خودشان قرار بدهند.

علوی اظهار داشت: شما دانش آموزان این توان را دارید که در حریم خانه و خانواده، مدیریت تفکیک پسماند و تولید زباله کمتر را انجام دهید و از والدین خود بخواهید، زباله های خشک را از زباله های تر جدا کنند تا شهرداری، بتواند با صرفه جویی در مصرف هزینه برای تفکیک زباله، پارک ها، مدارس، تفریحگاه ها و ورزشگاه های بیشتری برای رفاه حال شهروندان بسازد.

گفتنی است، قرائت بیانیه محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) از دیگر برنامه های اجرا شده در مدرسه علامه امینی بود.

پس از قرائت بیانیه، طوماری که در محکومیت اقدام موهن این نشریه فرانسوی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ تهیه شده بود توسط سید مازیار علوی، حسین کشاورز، منا امینی، مجتبی فتحی، مسئولان مدرسه علامه امینی و دانش آموزان امضا شد.

همچنین در پایان این برنامه، تعدادی از دانش آموزان فعال در محورهای اجتماعی و فرهنگی شهری و شهرداران مدرسه ، با اهدای جایزه مورد تقدیر قرار گرفتند.

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: