جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
راه اندازی کلینیک کسب و کار منطقه 14

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی منطقه 14 گفت: کلینیک کسب و کار برای کارآفرینانی که تحت پوشش شهرداری هستند به صورت رایگان مشاوره می‌دهد.

 محمدحسن ذیبخش معاون اجتماعی منطقه 14  با اشاره به فعالیت‌های مرکز رفاه خدمات مشارکت اجتماعی منطقه گفت: در این مرکز، مجموعه‌ای به عنوان مرکز رشد توسعه کارآفرینی وجود دارد که در آن فضایی برای فعالیت‌های شغلی به کارآفرینان که اکثر آن‌ها شرکت دانش بنیان هستند داده می‌شود تا به بازدهی مالی برسند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مرکز، کلینیک‌های کسب و کار راه اندازی شده است تا تمامی شهروندان، کار آفرینان و صنف‌های مختلف، برای توسعه کسب و کار مشاوره شوند. 

معاون اجتماعی تاکید کرد: این طرح برای کار آفرینانی که تحت پوشش شهرداری هستند به صورت رایگان و برای شهروندان با هزینه کمتر اجرا می‌شود اگر چه در روز یکشنبه برای تمامی افراد مشاوره رایگان است. 

ذیبخش تکمیل کرد: موضوع دیگر، بحث پاتوق کار آفرینی و صبحانه کاری با کار آفرینان موفق منطقه در مجموعه کسب و کار است. از کارآفرینان موفق منطقه درخواست می‌شود تا تجربه‌های خود را در اختیار دیگران قرار داده و راهنمای خوبی برای این افراد باشند.   

معاون اجتماعی منطقه 14 در خصوص هدف از راه اندازی کلینیک کسب و کار گفت: فرم‌هایی از سوی کلینیک کسب و کار تهیه شده است تا تمامی اصناف و گروه‌های منطقه سرشماری شوند و از کارآفرینانی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند حمایت صورت گیرد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: