جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 دی 1393     
آخرین تحولات میدانی در سوریه

العالم: آخرین گزارش ها از تحولات میدانی در سوریه همچنین از ادامه عملیات امنیتی ارتش سوریه ضد عناصر مسلح و حمله به مواضع آنان درمناطق مختلف حکایت دارد.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه نبرد با گروه های مسلح و تروریستی با گروه های مسلح در منطقه المنشیه در درعا و در شهر بصری الشام در ریف درعا درگیر شد.

همچنین گروه داعش به امامان مساجد و نمازگزاران در شهر الرقه درباره به زبان آوردن جمله "صدق الله العظيم" پس از ذکر آیات قرآنی هشدار داد و گفت: مجازات این اقدام، شلاق و حبس خواهد بود.

درشهر حلب در شمال سوریه نیز درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و گروه های مسلح در منطقه الاذاعه در حلب در جریان است.

در ادلب نیز درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و گروه های مسلح در اطراف شهر بنش درشمال شرق ریف ادلب ادامه دارد.

عناصر مسلح همچنین به سوی منازل مسکونی در منطقه اشتبرق در ریف ادلب کپسول های حاوی گاز شلیک کردند.

همچنین در ادامه درگیری ها میان گروه های مسلح در سوریه، جبهه النصره به مقر "جبهه ثبات" وابسته به ارتش آزاد در منطقه "تلمنس" در ریف ادلب جنوبی یورش برد و این منطقه را از دست جبهه ثبات خارج و سلاح ها و مهمات این گروه را نیز تصاحب کرد.

خبر دیگر این که، نیروی دریایی ارتش سوریه در حماه به مواضع عناصر مسلح در شهرهای اللطامنه، كفر زيتا والزكاة در ريف تلحسكه حمله کردند.

از حمص نیز خبر می رسد که در حملات نیروهای ارتش به مواضع عناصر مسلح وابسته به داعش درجبل الکن، تعدادی از عناصر به هلاکت رسیده یا مجروح شدند و خودروهای آنان در روستای رحوم درریف حمص شرقی نیز منهدم شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: