جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 دی 1393     
بی آر تی به منطقه 18 رسید

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،در نخستین روز از هفته هوای پاک همایش دوچرخه سواری مدیران شهرداری منطقه 18 در بوستان قائم برگزار شد .

 وحید نوروزی شهردار منطقه18 در حاشیه دوچرخه سواری در بوستان قائم با تاکید بر اینکه تنفس هوای سالم و پاک حق مسلم تمامی شهروندان است، گفت: متاسفانه وضعیت آلودگی هوای کلانشهر تهران سال‌هاست که نامطلوب بوده و نفس‌های شهروندان از تنفس هوای آلوده خسته شده است.

وی با تاکید بر اینکه صنایع آلاینده پس از خودروها آلودگی هوای تهران به خصوص منطقه جنوب غرب شهر را افزایش داده است گفت: در منطقه 18 شاهد فعالیت کوره‌های ریخته گری و معادن شن و ماسه هستیم که طی سال جاری کوره های ریخته گری بزرگترین کارخانه ذوب آهن منطقه به خارج از محدوده شهری منتقل شده در عین حال در بخش دیگر با فعالیت الاینده معادن شن وماسه در این منطقه مواجه هستیم.

به گفته نوروزی با همکاری شهرداری و دیوان عدالت  طی سال جاری از ادامه فعالیت بزرگترین معدن شن و ماسه منطقه جلو گیری خواهد شد.

شهردار منطقه 18 از ورود خط اتوبوس تندرو  بی ار تی به منطقه 18 طی سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی شاه کلید برون رفت از وضعیت بحرانی آلودگی هواست در سال جاری اقدامات ویژه ایی برای توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه 18 صورت گرفته است.

نوروزی ادامه داد : با تاکید شهردار تهران و همکاری معاونت حمل ونقل و ترافیک خط 10 بی ار تی ( انتهای اشرفی اصفهانی ) به منطقه 18 و در نزدیکی محله نعمت آباد حدفاصل ایستگاه خط 3 مترو خواهد رسید.

وی تاکید کرد : توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی در منطقه سبب کاهش تقاضای سفر با وسایل نقلیه شخصی خواهد شد در عین حال با توجه به راه اندازی خط 3 مترو در این منطقه ، کاهش کاهش بار ترافیک و جابه جایی فزاینده شهروندان از طریق اتوبوس‌های دو کابین و تندرو خواهیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: