جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 دی 1393     
همایش دوچرخه سواری هوای پاک در بوستان ولایت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مسئول اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت گفت: همایش دوچرخه سواری هوای پاک همزمان با روز ملی هوای پاک در بوستان ولایت برگزار می شود.

علی درستکار مسئول اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری هوای پاک در بوستان ولایت اظهار داشت: همایش دوچرخه سواری هوای پاک همزمان با روز ملی هوای پاک در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش همزمان با روز هوای پاک روز دوشنبه 29 دی ماه سال 93 از ساعت 10 صبح در ضلع جنوبی دوررینگ بوستان ولایت در دست اجراست.

درستکار تصریح کرد: این همایش با مشارکت و همکاری معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 19 بسیج شهرداری منطقه 19 با حضور کارکنان و شهروندان این منطقه همزمان با روز هوای پاک در بوستان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: برگزاری همایش و کارگاه آموزشی کودک و هوای پاک در سالن استاد شهریار بوستان ولایت از ساعن 8 تا 12 با حضور اداره محیط زیست شهرداری تهران ، معاونت امور شهری و محیط زیست ، اداره محیط زیست ، آموزش و پرورش و دانش‌آموزان منطقه 19 از اقدامات دیگر بوستان ولایت در روز ملی هوای پاک است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: