جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 فروردين 1393     
پیشرفت عملیات احداث بزرگراه دولت آباد در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا بزرگراه امام علی(ع) به مرز 70درصد رسید

به گزارش شهرداری نیوز، متعاقب رفع معارض دکل های برق، عملیات احداث پل شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام علی(ع) از سرگرفته شد.

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبرافزود: پایه های پل شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام علی(ع) به طور کامل احداث شده است و عملیات قالب بندی این سازه ترافیکی متعاقب رفع معارض دکل های برق با سرعت مناسبی ادامه دارد.

مهندس قاسم مالدار در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های این پروژه، با بیان آنکه نیمی از عملیات احداث مسیر راستگرد شرق به شمال تقاطع بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام علی(ع) پایان یافته است، گفت: احداث ادامه این مسیر پس از رفع معارض ساختمان پست برق تسریع شده و از طریق اجرای عملیات خاکبرداری و تثبیت بستر ادامه دارد.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث بزرگراه دولت آباد در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا بزرگراه امام علی(ع)، تکمیل این مسیر را نیازمند تکمیل تونل خط مترو دانست و افزود: عملیات احداث این باکس بتنی تا مرحله اجرای خاکبرداری، زیرسازی و شمع زنی پیش رفته است.

گفتنی است طرح احداث بزرگراه دولت آباد که به بزرگراه "شهید کاظم نجفی رستگار " نیز موسوم است، از بزرگراه آزادگان در محدوده غرب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) آغاز شده و پس از عبور از شمال شهرک دولت آباد و جنوب شهرک مشیریه و کاروان، در محدوده سه راه کارخانه سیمان به بزرگراه امام رضا(ع) می رسد.

بر این اساس ، احداث ادامه مسیر تا تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) نیازمند تملک معارضات ملکی موجود در شهرک مشیریه است که از طریق شهرداری منطقه مربوطه در حال پیگیری است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: